۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۶:۲۰

شیخیانی در گفتگو با مهر:

پیشرفت 60 درصدی تعریض بلوار بسیج خورموج/ تکمیل پروژه نیازمند 12 میلیارد ریال

پیشرفت 60 درصدی تعریض بلوار بسیج خورموج/ تکمیل پروژه نیازمند 12 میلیارد ریال

بوشهر-خبرگزاری مهر: شهردار خورموج گفت: پروژه تعریض بلوار بسیج خورموج دارای پیشرفت 60 درصدی است که با تلاشی که صورت می گیرد امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شیخیانی عصر جمعه در بررسی روند اجرایی این پروژه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح مبلمان شهری، و توسعه عمران شهری دراولویت برنامه‌های این شهرداری قرار دارد.

شیخیانی با اشاره به اینکه تمثال مطهر شهداء شهرستان دشتی در بلوارهای اصلی شهر خورموج نصب شده افزود: شهرستان دشتی 214 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که علاوه بر آن تمثال مطهر شهدای شاخص شهرستان نیز در ورودی‌های شهر نصب شده است.

شهردار خورموج از پیشرفت 60 درصدی  تعریض بلوار بسیج خورموج خبرداد و گفت: این مسیر، از نقاط پرتردد شهرستان است که بهره برداری از آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک خواهد داشت.

وی گفت: با بیان اینکه طول این پروژه 300 متر و عرض آن نیز 45 متر است که شامل رفیوژ و پیاده رو خواهد بود که برای اتمام آن 12 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شیخیانی خاطر نشان کرد: با تعامل و هماهنگی بسیار خوبی که بین  شهرداری، شورای شهر و فرماندار است برنامه‌ها با سرعت خوبی در حال انجام شدن است.

کد خبر 2236046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha